13 mei 2015

Vrolijke en muzikale kinderrondleiding

Speciaal voor kinderen wordt er elke woensdagmiddag, zaterdagmiddag en zondagmiddag een vrolijke kinderrondleiding gegeven in Museum Speelklok!

Tijdens de kinderrondleiding is er heel veel muziek, wordt er met z’n allen gezongen en mogen de kinderen het Konijn uit de Kool wakker maken. En dit grote feest eindigt in de danszaal waar natuurlijk een dansje gewaagd mag worden! De rondleiding start om 14.00 uur en duurt ongeveer 45 minuten en is geschikt voor kinderen vanaf 4 jaar.

Samen het Konijn in de Kool wakker maken tijdens de kinderrondleiding - Museum Speelklok Utrecht

Ben je bijna jarig? Vier dan je kinderfeestje op woensdagmiddag in het museum en eet samen met je vriendjes en vriendinnetjes een lekker stuk taart en volg de kinderrondleiding. Naast de kinderrondleidingen is speciaal voor kinderen nog veel meer te beleven in het museum!