7 december 2015

Stage Museum Speelklok

Heb je affiniteit met social media, beheers je de Nederlandse taal tot in de puntjes, vind je het leuk om in een team te werken en beschik je over een echte hands-on mentaliteit? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Inhoud van je stage
Tijdens je stage zal je volop meedraaien op de Marketing & Communicatie afdeling van Museum Speelklok. Taken als het schrijven van content en het bijhouden van social media komen daarbij zeker aan bod. Ook het schrijven van de nieuwsbrieven en het maken van uitingen en promotieteksten zullen onderdeel zijn van je stage bij Museum Speelklok. Ook vormt het bedenken en uitvoeren van acties een onderdeel van je Marketing en Communicatie stage.

Wat wij van jou verwachten

• Je volgt een Marketing of Communicatie opleiding op HBO niveau
  • Je zit minimaal in je tweede studiejaar
  • Je hebt affiniteit met social media en het schrijven van teksten
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend
  • Je weet van aanpakken en vindt het leuk om in een team te werken
  • Je bent praktisch en sociaal
  • Je bent niet bang om mensen te woord te staan, ook niet aan de telefoon
  • Je bent vanaf januari/februari 2016 beschikbaar voor een minimale periode van 3 tot 4 maanden

Wil jij vanaf januari/februari 2016 stage lopen bij Museum Speelklok op de Marketing & Communicatie afdeling? Stuur je CV, voorzien van een motivatie, naar Rosalie Hazeleger: rhazeleger@museumspeelklok.nl. Voor meer informatie over de stage kun je contact opnemen via bovenstaand e-mailadres of via het telefoonnummer 030 232 60 92.

Naamloos-1