20 augustus 2016

11 en 12 oktober: korting op bezoek in verband met vernieuwing

Op 11 en 12 oktober wordt er heel hard gewerkt in Museum Speelklok. Deze dagen is ons team van de collectieafdeling druk bezig om een groot deel van de collectiestukken een mooie plek te geven in de vernieuwde zalen van het museum, welke vanaf 13 oktober voor iedereen te bezoeken zijn!

11 en 12 oktober

Op 11 en 12 oktober is het museum geopend voor iedereen, maar zijn er minder zelfspelende muziekinstrumenten te zien in het museum en komt de reguliere Muzikale Rondleiding te vervallen. Wel worden er de hele dag door verschillende demonstraties gegeven. Op 12 oktober is het museum open tot 15.30 uur voor de bezoekers.

Omdat de reguliere rondleiding komt te vervallen biedt het museum iedereen op 11 en 12 oktober een korting van 40% op de entreeprijs aan.

Ingang van Museum Speelklok in de middeleeuwse Buurkerk in het centrum van Utrecht