4 oktober 2017

11 november: Utrecht Diner en korting op museumbezoek

Zaterdagavond 11 november is het weer feest in Museum Speelklok. Die avond gaan de dames in het lang en de heren in black tie.

75% korting op museumbezoek

Omdat er zaterdag 11 november hard wordt gewerkt om alles gereed te maken voor het feestelijke Utrecht Diner zijn er verschillende delen van het museum niet toegankelijk. Deze dag is de tijdelijke tentoonstelling Vieze liedjes op deftige speelklokken te bezoeken via het café en kan de Museum Expeditie bezocht worden via de Museumwinkel.

• Kinderen van 4 t/m 12 jaar betalen deze dag slechts €1,50 entree
  • Volwassenen betalen deze dag slechts €3,00 entree

Demonstraties door rondleiders
Omdat de reguliere Muzikale Rondleiding door het museum niet door kan gaan worden er in de Museum Expeditie de hele dag door verschillende demonstraties gegeven door onze rondleiders. Dit betekent dat er andere collectiestukken gedemonstreerd zullen worden dan normaal!

• Op zaterdag 11 november zijn het Middenschip, de Straatorgelzaal, het Danspaleis, de MuziekFabriek en de Promenades niet toegankelijk.
  • De Muzikale Kinderrondleiding gaat op 11 november niet door

Utrecht Diner 2017

Op zaterdag 11 november 2017 zal de vierde editie van het Utrecht Diner plaatsvinden in Museum Speelklok. Deze exclusieve gala avond wordt door de Stichting Vrienden Museum Speelklok georganiseerd. De avond staat opnieuw in het teken van entertainment met onder andere de befaamde veiling en een gastronomisch diner in de magische Buurkerk. De opbrengst van de avond komt ten goede aan een mechanisch kunstwerk van Charles Morgan. Dit kunstwerk zal de entree van Museum Speelklok tot een echte eyecatcher transformeren.

Wil jij ook aanwezig zijn bij het Utrecht Diner? Reserveer deze dan bij Bart Doornbusch via bdoornbusch@museumspeelklok.nl. Een couvert kost €175,-. Kijk hier voor meer informatie over het Utrecht Diner, de veilingitems en de sponsormogelijkheden.