29 december 2017

14 januari: Koek en Zopie in Museum Speelklok

Kom tijdens de Nieuwjaarsduik voor een klein bedrag de hele dag genieten van heerlijke Koek en Zopie in het museumcafé van Museum Speelklok!

Onder het genot van deze winterse heerlijkheden kan iedereen komen luisteren naar de bijzondere instrumenten die in het café te zien en te horen zijn. Museumcafé Klok is vrij toegankelijk en natuurlijk kan iedereen ook nog een bezoek brengen aan het museum. Zorg dat je het niet mist!

Het museum (reguliere entreeprijzen) en Museumcafé Klok (vrij toegankelijk) zijn van 10:00 tot 17:00 uur geopend.

Culturele makers en instellingen openen 14 januari hun deuren en laten zien wat ze in het nieuwe jaar te bieden hebben. Kijk voor meer informatie op: www.culturelezondagen.nl.