19 april 2015

21 juni Culturele Zondag: Racerunner The Battle

Sporten op draaiorgelmuziek tijdens Culturele Zondag ‘The Battle’

Tijdens de Culturele Zondag ’The Battle’ op 21 juni 2015 verandert atletiekbaan Maarschalkerweerd in een parcours van de Tour de France, van de Dom naar de Eiffeltoren. Ben je jonger dan 18, heb jij een handicap in welke vorm dan ook én droom je ervan mee te doen aan de Grand Départ in Utrecht? Dat kan!
Geef je snel op en doe mee met de Battle op een racerunner, in je rolstoel of met een handbike. Alle “wielrenners” zijn welkom. Racerunners zijn in verschillende maten aanwezig.

Met een camera op je stuur film je zelf je eigen koers. Zo vertel je, ook als je niet of moeilijk kunt spreken na afloop je wedstrijdverhaal. Onderweg is een Frans terras waar het publiek je aanmoedigt en geniet van koffie en croissant. Voor muzikale omlijsting zorgen Museum Speelklok en de MuziekFabriek.

21 juni Racerunner battle flyer-1
Atletiekbaan Maarschalkerweerd (Mytylweg 79, Utrecht)
Startschot 11.00 – Einde 14.00
Deelname is gratis.