1 september 2022 t/m 4 september 2022

Springplank Kunstroute komt naar Museum Speelklok

1 september t/m 4 september 12:00u 17:00u Utrecht Volwassenen

Springplank kleurt Utrecht met kunst, design en performance tijdens de Kunstroute 2022. Sinds dit jaar is Museum Speelklok één van de locaties in Utrecht waar afstudeerders van kunstacademies hun kunst mogen exposeren!

Van 1 t/m 4 september zijn de tofste kunstwerken te vinden in de binnenstad van Utrecht! Springplank Kunstroute exposeert afstudeerwerken van verschillende opleidingen van kunstacademies uit heel Nederland. Van design tot theater performances, fashion installaties en illustraties. Het geeft alumni van de kunstacademie de kans om hun werk te tonen in hartje Utrecht.

Springplank breekt de muren van galeries en tentoonstel ruimtes en brengt kunst en design naar unieke locaties. Museum Speelklok is dit jaar ook een van de locaties. Tijdens deze editie kun je de Kunstroute vinden op de eerste verdieping van ons museum, waar een aantal bijzondere afstudeerprojecten ten toon gesteld zullen worden.

Ga voor meer info en alle deelnemende kunstenaars naar springplankexpositie.nl/kunstroute of volg @springplank