5 april 2019

Concertavond in teken van Romke de Waard

Met muziek uit alle hoeken!

Op vrijdag 5 april is het weer zover; de jaarlijkse concertavond in Museum Speelklok vindt dan weer plaats. Er is non-stop live muziek te horen in bijna alle museumzalen! De kleurrijke instrumenten uit de collectie spelen de hele avond vrolijke muziek en de bar in het museumcafé is de hele avond geopend.

Deze editie staat in het teken van Romke de Waard, één van de oprichters van ons museum. Zijn geboortedag is dan precies honderd jaar geleden.  Er worden deze avond arrangementen van Romke de Waard zelf gespeeld als eerbetoon aan de stichter van het museum. Bij de orgels van zowel Perlee collectie als de museumorgels zal het repertoire klaarliggen.

De deuren van het museum gaan open om 19.00 uur. Om 19.30 uur start het programma met een openingswoord. Voor de avond gelden de reguliere entreeprijzen. Leden van de Kring van Draaiorgelvrienden krijgen 50% korting op de entreeprijs.