7 oktober 2022

Concertavond in Museum Speelklok

Dans samen op de muziek van de dansorgels
7 oktober 19:00u 22:00u Museum Speelklok Volwassenen

Vrijdag 7 oktober is het weer zover: de KDV concertavond in Museum Speelklok! De kleurrijke instrumenten uit de collectie spelen de vrolijkste muziek en de bar in het museumcafé is de hele avond geopend.

De concertavond start om 19.00 uur in Museum Speelklok en het programma begint om 19.30 uur. Er zal geproost worden op het 15-jarig bestaan van de Belgische zustervereniging Mechamusica en er wordt een speciaal concert gegeven van nieuw gekapte boeken op de 70er Bursens.

Iedereen is ook van harte welkom in het museumcafé, dat speciaal voor deze avond open is tussen 17.00 uur en 19.00 uur. Voor de avond gelden de reguliere entreeprijzen. Leden van de Kring van Draaiorgelvrienden en Mechamusica hebben recht op gratis toegang voor twee personen.

Klik hier voor meer informatie over de avond.