1 april 2022

Concertavond in Museum Speelklok

Dans samen op de muziek van de dansorgels
1 april 19:00u 22:00u Museum Speelklok Volwassenen

Een avond gevuld met de mooiste muziek van zelfspelende instrumenten!

Vrijdag 1 april is er weer een concertavond in Museum Speelklok. Er is non-stop live muziek te horen in bijna alle museumzalen! De kleurrijke instrumenten uit de collectie spelen de hele avond vrolijke muziek en de bar in het museumcafé is de hele avond geopend. Het volledige programma van de avond is binnenkort hier te bekijken.

De concertavond

De concertavond start om 19.00 uur in Museum Speelklok, het programma begint om 19.30 uur. Het museumcafé is op deze avond speciaal open tussen 17.00 uur en 19.00 uur. Iedereen is dan van harte welkom om iets van het gebruikelijke Museumcafé aanbod te nuttigen. Voor de avond gelden de reguliere entreeprijzen. Leden van de Kring van Draaiorgelvrienden krijgen 50% korting op de entreeprijs.