1 juni 2015

De Steegzangers en Museum Speelklok

Op dinsdag 23 juni geven de Steegzangers een grote ode aan de Grand Départ.

Het evenement vindt plaats op het Domplein en start om 19.15 uur. Museum Speelklok is hierbij aanwezig om de Steegzangers met een draaiorgel te begeleiden tijdens het zingen van enkele liedjes.

Fietsen is een volkssport en de Tour is van iedereen. De Steegzangers zingen op de Tour gerichte liedjes. Hoe eenzaam kan het op de fiets zijn, Wat doen de kasseien pijn, Mooie steden, prachtige nostalgische dorpen en Wuivend graan. Dat alles komt langs!

De Steegzangers is een vierstemmig Utrechts koor van 90 leden. Het koor treedt veelvuldig op en zingt Nederlandse liedjes die iedereen zal herkennen. Na een start aan het Domplein gaan zij de Domkerk in. Daar zullen ze vanaf 20.15 uur prachtige liedjes zingen. Deze worden afgewisseld met enkele interviews met Utrechtse fietsenthousiastelingen. Het geheel wordt audiovisueel ondersteund met fascinerende fietsbeelden. Kijk voor meer informatie en de kaartenverkoop op www.desteegzangers.nl.

steegzangers