3 december 2020

Koop je decembercadeautje in Museum Speelklok

souvenirs kopen in Museumwinkel

Vind de leukste muzikale decembercadeautjes voor de hele familie in Museum Speelklok!

Ben je nog op zoek naar een leuk decembercadeautje voor onder de kerstboom? Stap dan de winkel van Museum Speelklok binnen en maak een eind aan je zoektocht! De museumwinkel ligt vol met de leukste hebbedingetjes en lekkernijen waar vele blij van zullen worden!

Je vindt in de museumwinkel veel kleurrijke artikelen voor kinderen, maar ook voor volwassenen zit er altijd wel iets leuks en origineels bij. Snuffel tussen de muzikale leesboeken of bekijk de collectie CD’S van de zelfspelende instrumenten uit het museum. Verder zijn er verschillende speeldoosjes en knutselspullen te vinden en is er ook keuze uit een groot aanbod muzikaal speelgoed. Naast de vele leuke cadeautjes heeft de museumwinkel ook een grote hoeveelheid kleurrijke ansichtkaarten.

De museumwinkel is te bezoeken zonder toegangskaartje. Je hoeft dus niet online te reserveren om naar binnen te mogen en het perfecte decembercadeautje te scoren! Wel moet je in de museumwinkel een mondkapje dragen. Wil je het museum bezoeken? Dan ben je wel verplicht om online je kaartje te reserveren.

Een decembercadeautje van Beethoven

Het jaar 2020 is het jaar van Ludwig van Beethoven. Dit jaar zou de componist namelijk 250 jaar zijn geworden. In de museumwinkel zijn mooie producten te vinden die helemaal in het teken staan van deze grote componist. Alle deze producten hebben nu 25% korting!

Beleef een muzikale kerst

Bezoek Museum Speelklok tijdens de kerstperiode, 8 december t/m 3 januari, en kom helemaal in de stemming voor kerst. Het museum is dan namelijk helemaal omgetoverd tot een muzikale kerstwereld! Luister naar sfeervolle kerstmuziek, bewonder de levensgrote adventskalender en geniet van de prachtige kerstversiering. In de kerstvakantie kan je ook je eigen kerstklokjes knutselen.