10 mei 2020

Culturele Zondag @Home – Museumeditie

Op zondag 10 mei gaven de musea van Utrecht, waaronder ook Museum Speelklok, een exclusief kijkje achter gesloten deuren tijdens CZ @Home!

Tijdens deze aflevering van Culturele Zondag @Home bewandel je de straten van Utrecht terwijl je bezoekjes brengt aan de groot aantal musea van de stad. In Museum Speelklok neemt rondleider Koen je mee langs twee mooie collectiestukken. Deze collectiestukken laten zien hoe men vroeger alsnog naar muziek konden luisteren als men destijds in quarantaine had gezeten. Kijken jullie ook allemaal mee?

Culturele Zondag @Home

Als jij niet naar de Culturele Zondagen kan, dan komen de Culturele Zondagen wel naar jou! In de huiskamer van elke Utrechter, en de rest van Nederland. Iedere zondag is er om 15:00 uur een nieuwe aflevering te zien waarin een nieuwe culturele instelling van Utrecht in de spotlight staat. Bekijk het hele programma op de website van Culturele Zondagen @Home.