29 april 2015

Een klinkende samenwerking met Rabobank Utrecht verlengd

Samenwerking tussen Rabobank Utrecht en Museum Speelklok beklonken met de Klinkende munt.

Rabobank Utrecht en Museum Speelklok verlengen hun samenwerking met twee jaar. Samen een aandeel hebben in cultureel Utrecht en cultuur toegankelijk maken voor een breed publiek, is wat de twee partijen aan elkaar verbindt. Voor deze bijzondere gelegenheid hebben de partijen een unieke munt geslagen: de ‘Klinkende munt’.

Samen cultuur toegankelijk maken
“Rabobank Utrecht is voor ons een belangrijke partner. De bank steunt Museum Speelklok al jaren. Daar zijn we uitermate blij mee en trots op. Samen zetten we ons in om cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek.”, vertelt directeur ad interim Klaas Dirk Bruintjes over de samenwerking.

Klaas Dirk Bruintjes en Ronald van Maledegem web

Directeur Museum Speelklok Klaas Dirk Bruintjes (links) met Ronald van Maldegem, directeur particulieren bij Rabobank Utrecht

Klinkende munt
Leden van Rabobank Utrecht krijgen een leuk geschenk bij hun ledenblad: de ‘Klinkende munt’. Met deze munt kunnen zelfspelende instrumenten in het Museumcafé worden geactiveerd. Tevens zit er 25% korting op de museumentree en een gratis kopje koffie aan vast. “Op deze manier willen we onze leden mee laten profiteren van deze mooie samenwerking. We hopen voor het museum natuurlijk op een groot aantal extra bezoekers. Zo versterken we elkaar.”, aldus Ronald van Maldegem, directeur particulieren bij Rabobank Utrecht.

Voor en achterzijde van de Klinkende munt web

Voor en achterzijde van de Klinkende munt