17 oktober 2020

Muzikale vlogs met rondleider Roelof

Vlog Museum Speelklok

Kijk samen met rondleider Roelof mee naar de collectie, terwijl hij verschillende vragen beantwoordt.

Leer meer over zelfspelende muziekinstrumenten met een reeks muzikale vlogs! Rondleider Roelof vertelt ons in iedere aflevering weer iets nieuws over de collectie van Museum Speelklok. Zo ging Roelof op zoek naar de voorloper van Spotify, vertelde hij hoe ze vroeger feestjes gaven zonder elektriciteit en liet hij ons de statussymbolen zien van voor de tijd van de Rolex.

Bekijk hieronder de eerste aflevering van de vlog van Museum Speelklok! Wil je meer afleveringen bekijken? Ga dan naar onze YouTube pagina of onze videopagina. Abonneer je gelijk op ons YouTube kanaal en mis geen enkele vlog! Wil je meer weten over de collectie die voorbij komt in de video’s? Kijk dan hier.