19 oktober 2019 t/m 27 oktober 2019

Herfstvakantie: muzikale familievoorstelling Museumvlieg

19 oktober t/m 27 oktober 14:00u 14:45u Museum Speelklok Kinderen, Volwassenen

In de herfstvakantie staat er weer een muzikale familievoorstelling op de planning voor jong en oud! Deze keer voor iedereen met fantasie en ijzersterke zenuwen. Durf jij het aan?

Tussen de eeuwenoude museumstukken, ordners, bureaustoelen en ratelende printers van Museum Speelklok stuiten twee mannen op onverwacht bezoek. Een paar glimmende oogjes loeren uit een propje papier, harige pootjes rennen over het bureau. De museummedewerkers gaan de strijd aan met hun grimmige visite, maar raken hun zelfbeheersing en stropdassen volledig kwijt.

Spelend, vliegend en vallend nemen de mannen van Dender je mee in hun ter plekke getekend universum. Kom kijken naar deze krachtmeting tussen mens en beest, met live muziek van de instrumenten uit het museum en live cartoongeluiden.

Theatergroep Dender maakt fysiek cartoontheater waarin de verwondering over het leven tot aanstekelijk absurdisme leidt.

• Herfstvakantie 19 t/m 27 oktober
  • Elke dag om 14.00 uur
  • Toeslag op entreeprijs: €4,50
  • Duur: 40 minuten
  • Adviesleeftijd: 4+
  • Door: Theatergroep Dender
  • Spel: Jasper van der Heijden en Ronald Wolthuis
  • Live gitaar en cartoongeluiden: Thanos Fotiadis

Kaartverkoop

Koop hieronder alvast je ticket voor de muzikale familievoorstelling ‘Museumvlieg’ om zeker te zijn van een plekje bij de voorstelling.