25 augustus 2016

Herfstvakantie regio Zuid: op avontuur met de orgelman

Leer de fijne kneepjes van het vak. Na 23 oktober is ‘Het sprookje van de Chinese Nachtegaal’ niet meer te bewonderen in Museum Speelklok, maar ook voor de kinderen van regio Zuid is er dan nog van alles te beleven in Museum Speelklok!

Ga van 24 t/m 30 oktober mee op Draaiorgel Avontuur in Museum Speelklok! Elke dag om 11.00 uur neemt een orgelman je mee op een spannende tocht langs de draaiorgels van Museum Speelklok. Tijdens dit verrassende en interessante avontuur kom je meer te weten over de draaiorgels van Museum Speelklok en kan je zelf ervaren hoe het is om een orgelman te zijn. Aan het einde van de tour mag je aan een orgelwiel draaien van een echt draaiorgel. Kun jij op het juiste tempo een liedje afspelen? Dan verdien je een officieel draaiorgeldiploma.

• Leeftijd: Vanaf 4 jaar
  • Dagelijks om 11.00 uur