19 september 2018

Herfstvakantie zuid: knutsel je eigen muziekrobotje

Ben je gek op knutselen en plakken en maak jij de mooiste dingen? Kom dan in de herfstvakantie zuid naar Museum Speelklok. Daar krijg je de kans om jouw eigen muziekrobotje te maken!

Plak, teken, knip, lijm en fantaseer erop los tijdens de herfstvakantie in Museum Speelklok, want dan krijg je de kans om jouw eigen muziekrobotje te maken en te versieren! Hoe het werkt? Wanneer je meedoet aan de activiteit krijg je in het museum een klein speelwerkje met daarop een vrolijke melodie. Ook krijg je een robot-bouwpakketje. Knip het bouwpakketje uit en pak het speelwerkje in. Heb je dat gedaan? Dan begint het leukste werk! Versier jouw muziekrobot op je eigen manier. Jij bepaalt helemaal zelf hoe hij eruit komt te zien.

Robots love Music

De knutselactiviteit met muziekrobotje wordt georganiseerd in verband met de tentoonstelling Robots love Music, die vanaf 21 september 2018 in Museum Speelklok te bezoeken is.

• Datum: 13 t/m 19 oktober
  • Aanvangstijd: De hele dag door – 10.00 uur tot 17.00 uur
  • Locatie: Museum Speelklok
  • Prijs: kleine extra toeslag van €4,-