5 april 2016

Hulp bij buurtfeesten en buurtliedjes

Dit jaar viert de Lange Gavioli zijn 60-jarige jubileum als ambassadeur voor de stad Utrecht.

Dit moet natuurlijk passend gevierd worden en daarom is Museum Speelklok bezig een tournee te organiseren waarin het museum het orgel als het ware terug geeft aan de stad Utrecht. Het is de bedoeling dat het orgel in zoveel mogelijk Utrechtse buurten te zien en te horen zal zijn gedurende de maanden juni, juli en augustus.

Tijdens deze tournee is het extra leuk wanneer het orgel dan ook typische Utrechtse muziek kan spelen of typerende liedjes van de buurt. Museum Speelklok kan daarbij wel wat hulp gebruiken van de buurtbewoners en buurtverenigingen! Dus ken je leuke buurtfeesten in de wijk of buurt in de maanden juni, juli en augustus en weet je nog een paar leuke buurtliedjes? Laat het ons weten! Dan kun je deze misschien van de zomer horen op de Lange Gavioli. Alle hulp is welkom, stuur je ideeën en inspiratie naar nwithagen@museumspeelklok.nl onder vermelding van Lange Gavioli, ambassadeur voor de stad Utrecht. Bedankt voor het meedenken!

gavioli 2