11 september 2018

3 oktober: IMPAKT met A Robot Folk Jam Session

Met robot Shimon, ensemble Continental Ceili Combo en de machinale folk algoritmes van Bob L. Sturm et al.

Wat gebeurt er wanneer een robot traditionele Ierse volksliederen interpreteert? Shimon the Robot speelt volksliedjes die zijn gecomponeerd door kunstmatige intelligentie. Het optreden wordt gevolgd door een discussie over de rol van machines bij het ontwikkelen van menselijke creativiteit, geleid door Luba Elliott, curator van IMPAKT Festival 2018. A Robot Folk Jam Session is een samenwerking tussen IMPAKT – Centrum voor Mediacultuur – en Museum Speelklok, georganiseerd ter gelegenheid van de tentoonstelling Robots love Music.

• Datum: 3 oktober
  • Tijd: 16:30-18:00 uur
  • Toegang € 13,-
  • Nog meer informatie: klik hier
  • Locatie: Museum Speelklok, Steenweg 6 te Utrecht
  • Een bezoek aan de tentoonstelling Robots love Music is bij de prijs inbegrepen. De tentoonstelling sluit om 17:00, daarom wordt het aangeraden om deze vóór het event te bezoeken.

Koop hieronder alvast je ticket voor het IMPAKT event.

Afbeeldingsresultaat voor impakt