31 maart 2023

KDV concertavond in Museum Speelklok

31 maart 19:00u 22:00u Museum Speelklok Volwassenen

Vrijdag 31 maart is het weer zover: de KDV concertavond in Museum Speelklok! De instrumenten uit de collectie spelen de vrolijkste muziek en de bar in het museumcafé is de hele avond geopend.

Iedereen is van harte welkom in het museumcafé voor een hapje en een drankje vanaf 17.00 uur. Aanvang van het programma is vanaf 19.00 uur.

Deze avond is er speciale aandacht voor het Wilhelm Bruder Söhne kermisorgel en de Dubbele Ruth! Er zal doorlopend een bijzonder repertoire gespeeld worden op de Arburo en het Decap orgel in het museumcafé. Ook is er de hele avond muziek te horen in de danszaal en op het orgelplein. Mis het niet!

Leden van de Kring van Draaiorgelvrienden en MechaMusica hebben recht op gratis toegang voor twee personen. Voor niet-leden gelden de reguliere toegangsprijzen.