15 december 2018

15 december: Muzikaal kerstoptreden vrouwenkoor Cantuccini

Vier tijdens de koude winterdagen samen met je familie en vrienden kerst in Museum Speelklok.

Op 15 december komt vrouwenkoor Cantuccini vanaf 14.00 uur kerstliedjes zingen voor alle museumbezoekers. Voor het optreden wordt geen extra toeslag gevraagd en het duurt ongeveer 30 minuten.

Kerstrondleidingen in Museum Speelklok
In de kerstperiode, 11 december t/m 6 januari, hoor je in Museum Speelklok non-stop kerstmuziek vanuit alle hoeken van het museum tijdens de Muzikale Rondleiding. De straatorgels, orchestrions en speeldozen spelen hun beste kerstplaten, boeken of rollen en de zelfspelende muzikale kerstboom is ook dit jaar weer aanwezig. Kom genieten van de kerstsferen in het museum en zing mee met verschillende kerstliedjes. Een leuk uitje met de kinderen, maar ook voor volwassenen!