10 april 2017

Koninklijke Onderscheiding voor Klaas Dirk Bruintjes

Woensdag 26 april jl. ontving Klaas Dirk Bruintjes een Koninklijke Onderscheiding uit handen van Burgemeester van ‘t Veld van Amstelveen.

Klaas Dirk is jaren betrokken geweest bij ons museum als lid van de Raad van Toezicht en als Directeur ad interim. Samen met 10 andere gedecoreerden uit Amstelveen en in aanwezigheid van familie, vrienden en collega’s kreeg hij de ridderorde opgespeld.

Klaas Dirk ontving deze bijzondere onderscheiding voor de verschillende vrijwillige bestuursfuncties waarvoor hij zich inzet.

Klaas Dirk is Voorzitter van Bestuur van het Johannes Hospitium De Ronde Venen in Wilnis, lid bestuur van het Stimuleringsfonds Rouw in Utrecht, bestuurslid van de Vrienden van de VPTZ, was directeur ad interim en lid van de Raad van Toezicht van Museum Speelklok te Utrecht en Penningmeester/Secretaris van de stichting Bruno Schulz Instituut.

Speech Burgemeester in ’t Veld Amstelveen aan Klaas Dirk op 26 april

Van harte gefeliciteerd namens alle medewerkers van het museum!