29 april 2016

Voor €1,- naar Museum Speelklok

Museum Speelklok neemt deel aan de Lidl Museumactie. Iedereen die boodschappen doet bij de Lidl en minimaal €10,- besteed, krijgt de kans om voor slechts €1,- Museum Speelklok te bezoeken!

Op 23 mei is de Lidl Museumactie van start gegaan, tijdens deze actie werken verschillende musea en de supermarkt Lidl samen om het nationaal erfgoed onder de aandacht te brengen bij de mensen. Dit jaar doen er 27 verschillende musea uit heel Nederland mee met de actie waaronder natuurlijk ook Museum Speelklok.

Deelname Museum Speelklok in Museumactie Lidl

Hoe werkt de actie?

1. Doe je boodschappen bij de Lidl en besteed minimaal €10,-. Je ontvangt dan bij het afrekenen een code op de kassabon.
  2. Deze code gebruik je om jezelf in te schrijven en zo deel te nemen aan de Lidl Museumactie op lidl.nl in de periode 16-05-2016 t/m 29-05-2016.
  3. Na het inschrijven ontvang je een voucher waarmee je voor €1,- naar Museum Speelklok kan komen tijdens de periode 23-05-2016 t/m 26-06-2016.

Lidl: ‘’Met de Lidl Museumactie zetten we Nederlandse musea op de kaart en stimuleren we klanten om vaker naar het museum te gaan. Musea beheren ons cultureel en maatschappelijk erfgoed en zijn daarom van grote waarde. Met deze actie maken we een museumbezoek voor een breed publiek toegankelijk en laten we zien dat het een interessant en leuk dagje uit is voor jong en oud’’, aldus Sanne Bogaarts, Manager Duurzaamheid van Lidl Nederland.

Elk jaar is de actie een groot succes en worden alle beschikbare vouchers vergeven. Het is dan ook al weer de vierde keer dat Lidl de Museumactie organiseert, de eerste keer dat de actie werd gehouden was in 2013. Voor meer informatie over de Museumactie kun je terecht op de website van Lidl.