1 mei 2018

Meivakantie: Museumkids vlogactie!

Tijdens de meivakantie maak je kans op een toffe instant camera van Museumkids! Maak een muzikale vlog in Museum Speelklok en wie weet win jij deze mooie prijs.

Van 28 april t/m 13 mei is het weer meivakantie. De perfecte gelegenheid om Museum Speelklok te komen ontdekken. En je bezoek is deze vakantie nog leuker! Want wanneer je over je museumbezoek een muzikale vlog maakt, maak je kans op een mooie instant camera. Er zijn er vijf te winnen! Meedoen is heel eenvoudig: maak een vlog over je bezoek en upload je filmpje tussen 27 april en 13 mei op je Museumkids-account, dan doe je mee aan de actie.

Inspecteurs gezocht!

Voer tijdens je bezoek gelijk een museuminspectie uit. Dit jaar zijn er al 33 inspecteurs geweest die het museum hebben geïnspecteerd. Zij hebben ons gemiddeld met een 8,2 beoordeeld! Jullie mening en inspecties kunnen we gebruiken om jullie volgende bezoek nóg leuker te maken. Ben je laatst al in Museum Speelklok geweest? Voer dan hier jouw inspectie uit.

Knutsel je eigen muziekrobotje

Ook kan je tijdens de meivakantie aan de slag met het knutselen van jouw eigen muziekrobotje! Plak, teken, knip, lijm en fantaseer erop los. Als je meedoet krijg je in het museum een robot-bouwpakket en een vrolijk speelwerkje. Knutsel deze in elkaar en daarna…versieren maar! Jij bepaalt helemaal zelf hoe hij eruit komt te zien.