12 mei 2019

Mama’s gratis entree op Moederdag

12 mei 10:00u 17:00u Museum Speelklok Kinderen, Volwassenen

Vind je het lastig om voor Moederdag een cadeau te verzinnen? Museum Speelklok helpt je graag een handje, want op Moederdag mogen alle mama’s gratis naar binnen!

Op zondag 12 mei is het Moederdag. Alle mama’s die samen met hun zoon of dochter naar het museum komen, mogen dan gratis naar binnen. Met een bezoek aan Museum Speelklok geef je je moeder een vrolijk en muzikaal cadeau voor Moederdag. Dat wil natuurlijk elke moeder!

Om haar nog extra in het zonnetje te zetten, zullen de orgels tijdens de Moederdag Rondleiding speciale Moederdag-liedjes spelen. Ga daarna samen op onderzoek uit en verken de rest van het museum. Doe bijvoorbeeld de speurtocht naar orgelaapje Toon of luister naar het spannende Hoorspel. Verwen, nadat je alles hebt gezien, je moeder nog met een lekker stuk taart of een heerlijk broodje in het Museumcafé.