29 november 2021

Museum Speelklok is Kidsproof 2022

Dankzij de inspecteurs van Museumkids heeft Museum Speelklok het Kidsproof 2022 certificaat ontvangen!

De inspecteurs hebben ons 8,3 gemiddeld gegeven en daarom zijn we Kidsproof. Alle informatie die we van deze inspecties krijgen, gebruiken we om jouw volgende bezoek nog leuker en muzikaler te maken in de toekomst. Ook dit jaar hopen we weer een hoop (nieuwe) inspecteurs te ontvangen!

Word ook museuminspecteur!

Wil jij ook een museuminspecteur van Museumkids worden? Dat kan! Meld je aan op museumkids.nl of download de app van museuminspecteurs. Kom vervolgens voor een muzikaal museumbezoek bij ons langs en voer de inspectie uit. Kijk goed om je heen en inspecteer elk hoekje van ons museum. Na het bezoek vul je de vragen in en stuur je deze op. Een foto erbij is leuk! Ga naar museumkids.nl voor meer uitleg over inspecteur worden.