19 november 2020

Museum Speelklok weer open!

19 november 10:00u 17:00u Museum Speelklok Kinderen, Volwassenen

Er klinkt weer muziek in het vrolijkste museum van Nederland. Plan snel je bezoek!

Het is twee weken stil geweest in Museum Speelklok, maar de deuren zijn weer open en er klikt weer volop muziek vanuit alle hoeken van het museum. Kom genieten van onze zelfspelende collectie en onze andere muzikale activiteiten! Plan snel je bezoek en boek je ticket vooraf online.

Coronamaatregelen

Er gelden een aantal maatregelen om ieders bezoek zo veilig mogelijk te maken. Zo ben je verplicht om vooraf aan je bezoek je tickets online te reserveren, draag je in het museum een mondkapje en is Museumcafé Klok gesloten (ook voor eigen consumptie). Lees hier alle coronamaatregelen en bekijk ook onze bezoekersvoorwaarden.

Nu in het museum

Er valt genoeg te zien, te doen en te ontdekken in het museum. Zo kan je meer te weten komen over orgelbeelden en ontdek je hún verhaal in de tentoonstelling Straatbeeld. Of ga mee met de Muzikale Tour en luister naar de zelfspelende collectie die live muziek voor je maakt! Kinderen kunnen iedere woensdag, zaterdag en zondag om 14:00 uur mee met de Kinderrondleiding. Deze heeft t/m 5 december een echt Sinterklaastintje! Loop gelijk een rondje door de museumwinkel en vindt hier al je decembercadeautjes. Ook zonder toegangskaartje kan je de museumwinkel bezoeken.