13 april 2018 t/m 13 april 2018

MuseumkaartMatch-avond in Museum Speeklok

Je wilt dolgraag naar die nieuwe tentoonstelling, maar je kunt even niemand vinden die met je mee wil. Of zoek je iemand om samen regelmatig mee naar het museum te gaan? Kom dan op vrijdag 13 april naar de MuseumkaartMatch-avond in Museum Speeklok!

Deze avond is speciaal voor museumkaarthouders die opzoek zijn naar een MuseumkaartMatch. In Museum Speelklok staat de avond in het teken van muziek. Geniet van de muzikale klanken van zelfspelende muziekinstrumenten onder het genot van een hapje en een drankje. Socialize erop los in het museumcafé en ontmoet jouw match om in de toekomst mee naar musea te gaan!

Tijdens het evenement kun je mee met een muzikale rondleidingen. Ontdek samen met anderen nog meer bijzondere instrumenten in het museum. Om 19:30 uur begint de eerste muzikale rondleiding en deze is gedurende de gehele avond te volgen.

De MuseumkaartMatch-avond is speciaal voor Museumkaarthouders, die met hun kaart gratis toegang hebben tot Museum Speelklok. Als deelnemer ben je op zoek naar een maatje om samen het museum te ontdekken en museumervaringen te delen. Woon jij in de omgeving van Utrecht? Dan heb je een mail ontvangen waarmee je jezelf kan aanmelden voor het evenement in Museum Speelklok.

• Vrijdag 13 april van 19:00 tot 21:30
  • Vanaf 19:30 elk half uur een muzikale tour
  • Deelname is gratis en speciaal voor Museumkaarthouders
  • Vooraf aanmelden is verplicht
  • Meld je snel aan want het aantal plaatsen is beperkt!

Nationale Museumweek

MuseumkaartMatch-avond is een initiatief van Museumkaart en valt in de Nationale Museumweek. Onder het thema ‘ons echte goud’ staat het beroemde Konijntje in de Kool in de spotlight. Als het speeldoosje speelt komt het konijn naar buiten, eet zijn kool en verdwijnt weer. Jong en oud reageren verrukt als het konijntje zich laat zien! Het Konijn in de Kool is te bewonderen tijdens de rondleiding door het museum.