9 april 2018 t/m 15 april 2018

Museumkids: kom vloggen in Museum Speelklok

Tijdens de Nationale Museumweek kan je mee doen aan een vlogwedstrijd van Museumkids! Ontdek bij Museum Speelklok ons échte goud en maak hier een muzikale vlog over.

Van 9 tot 15 april is het de Nationale Museumweek. In deze week kun je op zoek gaan naar ons échte goud. Dit jaar is ons echte goud het Konijntje in de Kool. Dit schattige konijntje verstopt zich in de kool en laat zich af en toe zien als hij van de kool eet. Tijdens de rondleiding presenteert de rondleider het konijntje en laat hij zien hoe deze werkt. Naast het schattige konijntje zijn er nog heel veel andere leuke dingen in Museum Speelklok om over te vloggen: het spannende hoorspel, de interactieve Museum Expeditie en de indrukwekkende Danszaal bijvoorbeeld!

Wat kan je winnen? Maak tijdens je bezoek aan Museum Speelklok een muzikale vlog en stuur deze vervolgens in op museumkids.nl. Dan maak jij kans op een cursus vloggen voor de hele klas in een van kidsproof musea!

Schatkaart

Op de website van museumkids.nl kan je een digitale schatkaart vinden. Op de kaart zie je allemaal pop-ups met tips die je kunnen helpen met vloggen. Je kunt ook op zoek gaan naar goud en zo alle pronkstukken opgraven.