7 juli 2018 t/m 2 september 2018

Museumkids: word Museuminspecteur

Voer tijdens de zomer van 2018 een inspectie uit van jouw museumbezoek en win te gekke prijzen van museumkids!

Ga jij binnenkort naar Museum Speelkok? Of ben je er net geweest? Laat ons dan weten wat je van het museum vindt door een inspectie van Museumkids uit te voeren.

Saai, vet of cool? Jij mag het zeggen! Met jouw mening als museuminspecteur kunnen wij je volgende bezoek nog leuker maken. En deze zomer kan je er ook nog eens vette prijzen mee winnen! Ook krijg je in Museum Speelklok acht verschillende plaktattoos van tikkit. Maak dus een uitstapje in juli en augustus naar het museum en voer die museuminspectie uit!

Hoe werkt het?

Kijk tijdens je muzikale museumbezoek goed om je heen. Meld je aan op museumkids.nl of download de app van museuminspecteurs. Vul de vragen in over het museum en stuur ze op. Een foto erbij is leuk! Ga naar museumkids.nl voor meer uitleg over inspecteur worden.

Muzikaal voorleessprookje: Pinokkio, de houten robot

Deze zomervakantie kan je komen luisteren naar het muzikale sprookje van Pinokkio, de houten robot. Een spannend verhaal over een bijzondere robot die tot leven komt! Van 7 juli t/m 2 september iedere woensdag, zaterdag en zondag om 15.00 uur in Museum Speelklok.