21 november 2020 t/m 5 december 2020

Ga mee met de muzikale Sinterklaasrondleiding

21 november t/m 5 december 14.00u 14.45u Museum Speelklok Kinderen

Sinterklaas is weer in het land en in Museum Speelklok vieren we dit tijdens de Muzikale Kinderrondleidingen!

Vanaf zaterdag 21 november tot aan de verjaardag van Sinterklaas krijgt de Muzikale Kinderrondleiding een echt sinterklaastintje. Zing mee met de vrolijkste sinterklaasliedjes en kom helemaal in de sferen voor pakjesavond. Iedere woensdag-, zaterdag- en zondagmiddag om 14:00 uur kunnen jong én oud mee met de Sinterklaasrondleiding. Uiteraard staan op 5 december alle rondleidingen in het teken van de Sint.

Tijdens de Sinterklaasrondleiding speelt de speelklok Hackbrettuhr uit het Zwarte Woud O kom maar eens kijken en de Porter platenspeeldoos speelt Daar wordt aan de deur geklopt. Daarnaast spelen de grootste orgels uit het museum, zoals de Arabier, de Drie Pruiken en de Schuyt, ook verschillende hedendaagse sinterklaasliedjes. Kom jij meezingen en mee dansen tijdens de Sinterklaasrondleidingen?