30 maart 2024 t/m 5 april 2024

Leen een museumkaart tijdens de Museumweek

30 maart t/m 5 april 10:00u 17:00u Museum Speelklok Kinderen, Volwassenen

Leen een museumkaart van iemand anders of deel jouw museumkaart tijdens de Nationale Museumweek!

Bezoek tijdens de Museumweek gratis Museum Speelklok! Van 30 maart t/m 5 april kom je het museum gewoon binnen met de museumkaart van je buurvrouw, vriend of collega. We controleren je kaart dus niet! Van wie mag jij een museumkaart lenen? Of wie geef jij een dagje museum cadeau?

In de Museumweek zie je in Museum Speelklok de tentoonstelling Maak ’t Even. Muziekmachines & duurzaam design. De tentoonstelling geeft inzicht in de keuzes die uitvinders van muziekmachines destijds maakten en waar ontwerpers van nu voor staan. Is de sleutel tot een duurzame toekomst in het verleden te vinden? Ook kan je de Escape Game spelen en luisteren naar de orgels, muziekdoosjes en speelklokken tijdens de Muzikale Rondleiding.

Bezoek Museum Speelklok ook met de paasdagen! Op eerste en tweede paasdag zijn we geopend van 10.00 tot 17.00 uur.