26 juni 2015

Nu: fiets het orgel aan!

In het kader van Le Grand Départ staat Museum Speelklok in het teken van Frankrijk en wielrennen. Volg onze Muzikale Tour met Frans fietstintje of spring op de racefiets en fiets een orgel aan! Meerdere tourwinnaars gingen u voor! Op 3, 4 en 5 juli is het tussen 12.00 uur en 17.00 uur ieder moment van de middag mogelijk om Franse straatorgel de Gouden Limonaire aan de hand van de racefiets aan te drijven! Tijdens deze dagen zal een rondleider constant bij de fiets staan, zodat echt iedereen de kans krijgt zelf al fietsend het orgel aan te drijven!

Tourwinnaar Bernard Thévenet fiets orgel aan met Bernard Hinault, Joop Zoetemelk en Jan Janssen - Onthulling fietsaangedreven-orgel Museum Speelklok