16 juni 2015

Unieke tourovernachting in Museum Speelklok

Museum Speelklok stelt éénmalig ook ‘s nachts haar deuren open voor twee bezoekers!

Op 3 en 4 juli speelt Museum Speelklok, als centraal liggend museum, op een unieke wijze in op de vraag naar een slaapplaats in Utrecht. Het is mogelijk om op 3 of 4 juli exclusief te overnachten in de sprookjesachtige middeleeuwse Buurkerk tussen soms wel eeuwenoude zelfspelende muziekinstrumenten.

Voorafgaand aan de nachtrust is er een exclusieve en sportieve rondleiding met een Frans fietstintje met een hapje en een drankje, al dan niet met een groep vrienden. Een mooiere gelegenheid om helemaal in de stemming voor de grootste wielerronde ter wereld te komen is er niet! En er wordt geslapen op een exclusief en knalgeel designbed van Morgana Slapen in Utrecht, dat speciaal ontworpen is voor deze dagen.

Deze exclusieve en magische overnachting kost: €1500,- per nacht voor 2 personen inclusief borrel (max. 10 personen), een ontbijt en een privérondleiding in groepsverband en is vanaf woensdag 17 juni te boeken via Airbnb.

Museum Speelklok Utrecht binnenstadMorgana_logo.