4 oktober 2017

Rabobank: Week van de Coöperatie

Op vertoon van je Rabobankpas krijg je tijdens de Week van de Coöperatie (Maandag 30 oktober t/m vrijdag 3 november) een tweede kop koffie gratis én ontvang je een Klinkende Munt waarmee je een zelfspelend muziekinstrument aan kunt zetten in Museumcafé Klok.

Stap in de wondere wereld van de zelfspelende muziekinstrumenten en laat je verrassen door de vrolijke muziek! Al doende en al luisterend leer je meer over de verhalen achter alle instrumenten: van het kleinste speeldoosje tot de grootste dans- en draaiorgels.

Van 12 oktober 2017 t/m 8 april 2018 leggen de chique bellenspeelklokken van Museum Speelklok een stukje pikante geschiedenis bloot in de tentoonstelling Vieze liedjes op deftige speelklokken. Dé tentoonstelling over guilty pleasures uit de 18de eeuw. Je beleeft het in Museum Speelklok: het vrolijkste museum van Nederland! Meer informatie over de Week van de Coöperatie lees je in de bijlage van de DUIC!

entreeprijzen tot Museum Speelklok