22 december 2018 t/m 6 januari 2019

Kerstvakantie: silent disco boordevol kerstliedjes

Tijdens de kerstvakantie is stilstaan geen optie in Museum Speelklok. Stap de silent disco vol kersthits binnen en laat jouw beste dansmoves zien!

Silent robot-kinderdisco

Kom in de kerstvakantie samen naar Museum Speelklok en beleef een magische wereld vol muziek. Stap na een bezoek aan de tentoonstelling Robots love Music de silent robot-kinderdisco binnen. Lichten uit, spotlights aan en dansen maar! Die voeten mogen van de vloer, want stilstaan is geen optie. Doe jij een echte robot-dansmove op de kerstmuziek die in je oren klinkt? De silent disco is de hele kerstvakantie dagelijks geopend van 11.00 uur tot 16.30 uur.

Muzikale kerstrondleidingen
Naast de silent disco kan iedereen in de kerstperiode mee met de Muzikale Kerstrondleiding die ieder uur wordt gegeven. Zing mee met verschillende kerstliedjes zoals Jingle Bells, All I Want for Christmas Is You en O denneboom en laat je helemaal onderdompelen in de muzikale kerstsferen.

Robots love Music
Naast de kerstactiviteiten is de tentoonstelling Robots love Music nog t/m 3 maart 2019 te bezoeken voor jong en oud. Ontdek dat robots niet alleen hersens, maar ook een hart hebben!

• Silent robot-kinderdisco: 22 december 2018 t/m 6 januari 2019
  • Muzikale kerstrondleiding: 11 december 2018 t/m 6 januari 2019