27 januari 2021

Thuis knutselen: kleurkaart

Nu Museum Speelklok tijdelijk gesloten is, brengt het museum graag de muziek naar jullie huiskamers. Deze kleurkaart kan je downloaden, uitprinten, en naar iemand opsturen.

In deze donkere lockdowndagen ken jij misschien wel iemand die een hart onder de riem verdient. Je kan dit familielid, vriend of vriendin, nu een vrolijke kleurkaart opsturen. Wanneer het museum weer is geopend, kan diegene de kaart in het museumcafé inruilen voor een gratis kopje thee of koffie.

Volg de volgende stappen:

1. Print de kaart uit, op ware grootte. De instellingen van je printer zien er dan zo uit.
  2. Het A4’tje moet twee keer worden dubbelgevouwen, dat doe je op deze manier.
  3. Kleur de kaart in en stuur hem op naar iemand waarvan je vindt dat die het verdient.
  4. Deze persoon kan bij een bezoek aan Museum Speelklok de kaart inleveren in het Museumcafé. De datum van de heropening wordt vermeld zodra deze duidelijk is – vanaf dat moment kan je de kaart een maand lang inleveren.

Tip: Deel je kunstwerk op Instagram met Museum Speelklok, dan delen wij jullie bericht! @museumspeelklok #museumspeelklok

Namens Museum Speelklok wensen we je veel plezier!