14 mei 2020

Thuismuseum in Museum Speelklok

De cultuurvloggers van My Daily Shot of Culture stapte onlangs Museum Speelklok binnen voor een exclusieve vlog in het lege museum!

Smita & Jennifer van My Daily Shot of Culture brachten een vlog bezoek aan Museum Speelklok. Samen met rondleider Mathijs gingen ze op pad en bekeken de rijke collectie van zelfspelende instrumenten. Maar naast kijken werd er natuurlijk ook veel gedanst, gelachen en geluisterd naar de live muziek. Zo brachten Smita & Jennifer toch weer een beetje vrolijkheid in het vrolijkste museum van Nederland!

My Daily Shot of Culture

Bij My Daily Shot of Culture zijn ze verslaafd aan cultuur. Normaal zijn ze iedere dag druk bezig met het enthousiasmeren van mensen over kunst en cultuur. Maar nu de musea dicht zijn, moesten ze een andere manier bedenken om toch een dagelijkse dosis cultuur te kunnen verspreiden. Al snel was daar Thuismuseum.nl, met als motto ‘Kijken, kijken, niet lopen‘. Zo brengen ze de musea naar de mensen thuis en geven ze een exclusief kijkje in musea zonder andere bezoekers!

Draag je Museum Speelklok en de collectie een warm hart toe? Kijk dan hier hoe je het museum kan steunen.