5 april 2016

Museum Speelklok op TripAdvisor

Deel jouw bezoekerservaringen met anderen door een beoordeling achter te laten op TripAdvisor.

Museum Speelklok is ook terug te vinden op TripAdvisor wanneer je zoekt naar leuke activiteiten om te doen in Utrecht. Wij vinden het namelijk hartstikke leuk dat jullie Museum Speelklok bezoeken of van plan zijn om te bezoeken en zouden graag meer willen weten over jullie ervaringen.

Je kunt je ervaring met het museum en andere bezoekers delen door een beoordeling achter te laten op TripAdvisor. Dankzij de bijdrage van verschillende bezoekers heeft Museum Speelklok in 2014 de Travellers’ Choice Award gewonnen in de categorie van ‘Dingen om te doen in Utrecht’. Natuurlijk willen wij het museum verder verbeteren zodat meer bezoekers Museum Speelklok optimaal kunnen ervaren.

tripadvisor_logo

We hopen daarom dat jullie een momentje van jullie tijd willen gebruiken om een beoordeling over Museum Speelklok achter te laten. Klik hier om direct naar de pagina van Museum Speelklok op TripAdvisor te gaan. Alvast hartelijk bedankt voor je beoordeling, deze wordt zeer gewaardeerd door Museum Speelklok!