8 september 2019

Urban Culture Run door Museum Speelklok

8 september 09:00u 14:00u Museum Speelklok Volwassenen

Altijd al eens dwars door Museum Speelklok willen hardlopen? Dat kan zondag 8 september tijdens de Urban Culture Run.

Heb jij net wat extra motivatie nodig om de komende tijd te blijven hardlopen? Doe dan mee aan de Urban Culture Run Utrecht en ren zondag 8 september dwars door Museum Speelklok!

Want, deze dag vindt alweer de vierde editie van de Urban Culture Run Utrecht plaats. De Utrechtse binnenstad met zijn karakteristieke grachten en cultuurhistorische gebouwen vormt het decor voor deze bijzondere loopervaring van 5 of 10 km. Als deelnemer loop je langs en door unieke historische gebouwen, binnentuinen, hofjes en Museum Speelklok. Het wordt een ontdekkingstocht vol sportiviteit en cultuur.

Aangepaste rondleiding
In verband met de Urban Culture Run worden de eerste twee tot drie rondleidingen (10.30, 11.30 en 12.30 uur) op zondag 8 september een klein beetje aangepast.