2 november 2015

14 november: Utrecht Diner 2015

Zaterdagavond 14 november is het feest in Museum Speelklok. Die avond gaan de dames in het lang en de heren in black tie.

Het Utrecht Diner is een succesvol initiatief van de Stichting Vrienden Museum Speelklok. Voor het galadiner moeten de gasten een kaartje kopen. Ook zal er een spannende veiling door Christie’s worden gehouden. Alle opbrengsten van de benefietavond gaan naar de aankomende herinrichting van Museum Speelklok.

Burgemeester Jan van Zanen opent het Utrecht Diner

Let op: Omdat er deze dag vanaf het middaguur hard wordt gewerkt om alles gereed te maken voor de feestelijke avond worden er in de middag waarschijnlijk minder rondleidingen gegeven in het museum. Dit betekent dat uw museumbezoek vanaf de middag anders is dan normaal. In de ochtend, om 10.30 uur en 11.30 uur vinden er nog wel rondleidingen plaats volgens het normale schema. Om iedereen deze dag tegemoet te komen biedt Museum Speelklok vanaf 12.00 uur 50% korting op het museumbezoek.