12 november 2016

Utrecht Diner 2016 groot succes!

Zaterdag 12 november heeft de Stichting Vrienden Museum Speelklok opnieuw een spetterend Utrecht Diner georganiseerd in Museum Speelklok.

Deze sprankelende glamouravond met gastspreker Bernard Wientjes was opnieuw een groot succes. Ruim 220 gasten hebben genoten van een op en top Utrechts diner en programma met als hoogtepunt de veiling met veilingmeester Jop Ubbens. Tijdens de veiling werd er flink afgehamerd op een schilderij van Hermkens, 2 meter Vocking Leverworst en een lunch met burgemeester Jan van Zanen.
Het Utrecht Diner en de opbrengst van € 43.280,- stond geheel in het teken van de tentoonstelling Wij zijn Robots die het museum in 2018 opent. Het bedrag bestaat uit de opbrengst van de veiling á € 18.280,- en is door de Stichting Vrienden aangevuld met een substantieel bedrag.

directeur-marian-van-dijk-ontvangt-cheque-van-voorzitter-sandra-van-loon-vercauteren
Directeur Marian van Dijk ontvangt cheque van Sandra van Loon- Vercauteren, voorzitter van de Stichting Vrienden Museum Speelklok

utrecht-diner-2016-de-tafels-zijn-gedekt
Een sprookjesachtig Middenschip van de Buurkerk tijdens het Utrecht Diner 2016