6 november 2018

t/m 3 maart: Kinderen eten ’s avonds voor de helft van de prijs bij stadsbrasserie De Utrechter!

Kinderen tellen voor twee! Met het gezin in de wereld duiken van muzikale robots bij Museum Speelklok en daarna lekker avondeten bij De Utrechter in hartje centrum. Het perfecte winteruitje in Utrecht!

Van 22 december t/m 3 maart eten kinderen voor de helft van de prijs bij stadsbrasserie De Utrechter op vertoon van de Robots love Music kindertickets.

Na het volgen van een muzikale rondleiding en het bezoeken van de Robots love Music tentoonstelling kunnen er allerlei heerlijke gerechten besteld worden bij De Utrechter. Een kalfskroket of kipnuggets met verse friet, een half kippetje met appelmoes of pasta met groenten en tomatensaus. Een greep uit de kindergerechten die bij De Utrechter besteld kunnen worden.

Hoe het werkt
Medewerkers van De Utrechter controleren bij aankomst de kindertickets, nemen ze in en verwerken de korting van 50% op de kassabon. Deze actie loopt tot en met 3 maart 2019 en is alleen geldig op de kindergerechten bij De Utrechter Stadsbrasserie en Bar.

Reserveren kan via e-mail of via de website van De Utrechter.

Let op: Deze aanbieding geldt pas vanaf 17:00 uur ’s middags, wanneer Museum Speelklok gesloten is.