8 februari 2016

Laatste kans: bezoek de tentoonstelling Beestenboel

De vrolijke gezinstentoonstelling Beestenboel is ook in de wintermaanden te bezoeken!

De gezinstentoonstelling Beestenboel heeft het afgelopen jaar al vele duizenden bezoekers getrokken. Wegens het succes is de tentoonstelling dan ook verlengd t/m 28 februari 2016. Dit betekent dat de tentoonstelling ook in de wintermaanden te bezoeken is voor iedereen.

In de tentoonstelling spelen de muzikale dieren uit de collectie de hoofdrol! Deze beestjes zorgen al eeuwen voor vermaak. De dieren in de expositie zijn er in alle soorten en maten, van de Zingende Nachtegaal en het Konijn in de Kool tot het aapje van de orgelman en de prent van de dansende poesjes op een speeldoos. En allemaal maken ze muziek!
kindertentoonstelling Beestenboel in voorjaarsvakantie nog te bezoeken in Utrecht

Doorlopend: Beestachtig puzzelblad & interactieve speelmuur
Ga op onderzoek uit naar de gekke weetjes over de dieren in de expositie Beestenboel en speel op de interactieve speelmuur met o.a. de apen, poezen en konijnen. Ook op andere plekken in het museum zijn veel dieren te vinden.