13 april 2018 t/m 16 april 2018

Vier Pasen in Museum Speelklok, wij zijn open!

Museum Speelklok is het hele paasweekend, van vrijdag tot en met maandag, gewoon open!

Kom jij eerste of tweede paasdag ook naar Museum Speelklok? Het hele paasweekend is het museum open voor bezoekers. Dus ook op maandag 2 april. Kom samen genieten van de vrolijke muziek die in het museum te horen is en ontdek meer over de geschiedenis en de technieken die schuilgaan achter alle bijzondere zelfspelende muziekinstrumenten.

Dagelijks worden er rondleidingen gegeven in het museum waarbij de rondleider je meeneemt langs verschillende collectiestukken. Zo ook tijdens Pasen! De enthousiaste rondleiders brengen niet alleen de instrumenten tot leven, maar vertellen ook over de bijzonder klinkende verhalen die achter alle zelfspelende instrumenten schuilgaan.

Naast de rondleidingen is de tijdelijke tentoonstelling Vieze liedjes op deftige speelklokken te bezoeken voor iedereen. Ook kan er in museumcafé Klok worden genoten van heerlijke broodjes en drankjes en kunnen de kinderen zelf aan de slag met de kinderspeurtocht met Orgelaapje Toon.

luisteren naar muziek in rondleiding