22 januari 2017

Voorjaarsvakantie: sprookje De Bremer Stadsmuzikanten

Kom in de voorjaarsvakantie naar het sprookje van De Bremer Stadsmuzikanten in Museum Speelklok en ontdek de avonturen van de ezel, hond, kat en haan.

De familievoorstelling is een bewerking van het bekende 19e-eeuwse sprookje van de gebroeders Grimm en neemt je mee naar een magische wereld vol muziek van speeldoosjes en orgels uit het museum. Een leuk uitje met kinderen voor in de voorjaarsvakantie!

Wanneer de ezel ontslagen wordt door zijn baas besluit hij de benen te nemen om in Bremen stadsmuzikant te worden. Onderweg komt hij de hond, kat en haan tegen. Samen besluiten ze hun muzikale krachten te bundelen. Maar de weg naar Bremen is lang en brengt naast veel ontmoetingen met andere dieren ook gevaarlijke rovers en spannende avonturen met zich mee. Als dat maar goed afloopt…

• Voorjaarsvakantie 25 februari t/m 5 maart
  • Doordeweeks: 14.00 uur en 15.00 uur
  • Zaterdag: 14.00 uur
  • Zondag 11.00 uur
  • Toeslag op entreeprijs: €4,00
  • Duur: 45 minuten
  • Adviesleeftijd: 5+
  • Tekst en spel: Aubrey Snell

Ticketverkoop

Plan je dagje uit in de voorjaarsvakantie op voorhand en koop hieronder online je ticket voor Museum Speelklok en het muzieksprookje van De Bremer Stadsmuzikanten.

• Let op: Kijk alsjeblieft goed naar de ticketopties voordat je de aankoop bevestigt. Zorg er ook voor dat je het goede email adres opgeeft bij bestelling. Dit om er zeker van te zijn dat de tickets goed aankomen.

* Museumkaarten en BankGiro Loterij VIP-kaarten worden op de dag van bezoek bij de kassa geregistreerd, je betaalt nu alleen de toeslag.
** korting actie bijvoorbeeld van de Albert Heijn, Bank Giro Loterij, Postcode Loterij of andere vouchers voor Museum Speelklok. Je betaalt nu alleen de toeslag, de vouchers worden op de dag zelf verrekend aan de kassa.

Tickets aan de kassa

Er zijn ook enkele kaarten aan de kassa van het museum te verkrijgen voor de voorstelling. Om zeker te zijn van je kaartje raden wij aan deze online te kopen.

Voorjaarsvakantie regio Noord: Draaiorgelavontuur

Heb jij al eerder voorjaarsvakantie? Ga van 18 t/m 24 februari dagelijks mee op draaiorgelavontuur met de orgelman! Tijdens de rondleiding leer je alles over de draaiorgels en kan je zelf ervaren hoe het is om een echte orgelman of orgelvrouw te zijn. Kijk hier voor meer informatie.