1 december 2021

Voorjaarsvakantie in Museum Speelklok!

Kom tijdens de voorjaarsvakantie (26 februari t/m 6 maart) naar Museum Speelklok! We hebben activiteiten voor jong en oud. Op het Podium in het middenschip kun je de vrolijkste kleurplaten kleuren in de Tekenfabriek: kleur je eigen Toon of Orgel!

Ga op zoek naar Aapje Toon met de speurtocht (4+) en kom je eigen muziek pling-plongen in de Muziekfabriek!

Je kunt op speuren naar alle muzikale beelden die te zien zijn in het museum met de Beeldzoeker in de Museumexpeditie.

Maak met de hele familie (of alleen, vanaf 12 jaar) het Doe-blad speciaal gemaakt voor de tentoonstelling Toeval bestaat niet. Ga op ontdekking in de tentoonstelling, los de woordzoeker op en kom achter allemaal bijzondere weetjes over het mini-Componium!

In de Transeptzaal is doorlopend de vertoning van de documentaire over Mini-Componium van Martin Paris te zien (voor volwassenen).