8 februari 2016

Voorjaarsvakantie noord: draaiorgel kinderactiviteit

Ook tijdens de voorjaarsvakantie in Noord Nederland is Museum Speelklok 7 dagen per week geopend, ook op maandag 29 februari!

Van 29 februari t/m 6 maart is het voorjaarsvakantie in Noord Nederland. Een mooie gelegenheid om af te reizen naar het vrolijkste museum van Nederland in het centrum van Utrecht. Ook deze week zijn er leuke kinderactiviteiten georganiseerd.

datum: 29 feb. t/m 6 maart
openingstijden: 10.00 uur t/m 17.00 uur
wat:
– Muzikale tour van 50 minuten start om 10.30, 11.30, 12.30, 13.30, 14.30 en 15.30 uur
– Draaiorgeldiploma halen doorlopend tussen 12.00 uur en 15.00 uur

Voorjaarsvakantie noord: Museum Speelklok Utrecht

Zo kun je elke dag tussen 12.00 uur en 15.00 uur je eigen draaiorgeldiploma halen. Door op het juiste tempo aan het orgelwiel te draaien laat je een echt draaiorgel de leukste kinderliedjes spelen. En je wordt beloond met een diploma!

Natuurlijk is de Muzikale Rondleiding niet te missen! Elk uur spelen de zelfspelende muziekinstrumenten de mooiste muziek voor jong en oud. Kinderen kunnen muziek componeren in de muziekfabriek.