12 mei 2022

Workshop A.I. Smartlappen

12 mei 20:00u 22:00u Museum Speelklok Volwassenen
Bestel tickets

Stel je voor: jouw eigen smartlap op een orgel. Of ben je gewoon nieuwsgierig naar jouw innerlijke Hazes? Schrijf je in voor de AI-Smartlappenworkshop op 12 mei!

De smartlap is het toonbeeld van spijt en rauwe, menselijke emotie. Kan een algoritme dit doorgronden en een smartlap generen met een échte snik?

Geen idee wat een algoritme is, laat staan hoe het werkt? Geen stress! Met het smartlappen-algoritme van SETUP schrijf je samen met de computer de ultieme excuus-serenade. Of het een goede tekst oplevert weten we niet, maar in ieder geval wel een een mooie avond en een goed verhaal.

In een intieme schrijfsessie van 1,5 uur, leer je het algoritme kennen en creëer je samen onder het genot van een glas bier en een bitterbal jouw zelfgemaakte tranentrekker. Benieuwd hoe dat klinkt op een orgel? Schrijf je in voor de workshop en geef er een draai aan.

Inloop: 19:30 uur. Start workshop: 20:00 uur
Kosten €10,- p.p. incl. drankje en bitterbal.

PRAKTISCHE INFORMATIE
Tickets worden verkocht in single tickets, maar de workshop wordt in duo’s gevolgd. In trio’s werken gaat helaas niet… Mocht je alleen komen, dan word je dus gekoppeld aan iemand anders. Extra gezellig!

We willen je vragen, als mogelijk, je eigen laptop en oortjes/headphones mee te nemen om deel te nemen aan de workshop. Als het je niet lukt om een laptop en/of oortjes/headphones mee te nemen, laat het ons dan weten via lclaerhoudt@museumspeelklok.nl voor 5 mei, dan kunnen we je die uitlenen.